Ofte stillede spørgsmål
Bestilling og betaling
Hvordan kan jeg bestille?
Du kan nemt bestille via vores online platform. Når du finder et produkt, du skal bruge, kan du tilføje det til indkøbskurven, logge på og gennemgå bestillingsprocessen. Når ordren er klar, vil du modtage en ordreoversigt til din e-mail. Ordrehistorik vil også blive gemt på din konto.
Du kan også nemt foretage genbestillinger efterfølgende ved at klikke på knappen “genbestil” på en af dine tidligere afgivne ordrer. Når du har klikket på knappen “genbestil”, åbnes indkøbskurven, og du kan ændre mængder eller produkter.
Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruge?
Du kan bruge alle større kreditkort.
Hvad er leveringsomkostningerne?
Leveringsomkostninger afhænger af forsendelseskrav. Du kan se forsendelsesomkostningerne i kassen, før du foretager betalingen.
Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du gøre det hurtigst muligt. Hvis vi allerede har behandlet din ordre, bedes du kontakte os og returnere produktet.
Kan jeg spore min ordre?
Vi sender dig sporingskoden for forsendelsen, når pakken er sendt.
Forsendelsesinformation
Forsendelsestid?
Leveringstiden vil blive bekræftet på ordrebekræftelsen.
Forsendelsesomkostninger?
Forsendelsesomkostninger afhænger af din placering og produkter på din ordre. Nogle produkter skal sendes i tøris. Disse tøris-forsendelser har et lidt højere fragtgebyr. Vores netbutik viser automatisk forsendelsesgebyret og forsendelsesomkostningerne ved kassen.
Ændr forsendelses adresse?
Du kan nemt ændre din leveringsadresse på din konto. Du skal blot logge ind og klikke på “min konto” og “rediger”. Du kan også ændre leveringsadressen under kassen, hvis du har brug for det. Bare klik på “rediger” under “forsendelsesadresse”.